lördag 21 september 2013

Tidig lördagsmorgon...


Idag blev det en tidig start... Båda tjejerna har varit vakna i omgångar under natten och klockan 5 gav jag upp och gick upp med Clara. Matilde hade strax innan somnat om.
Idag står det städ och tvätt på programmet och troligen lite utelek under förmiddagen, om inte Clara somnar om igen förstås...
Igår var vi iväg en stund och tittade på nytt golv till köket. Barnens faster var här och passade barnen. Peppe stressade för att hans stackars syster var ensam med barnen... Hahaha, jag är ju ensam med barnen hela dagarna och mig är det visst inget synd om ;) Vi blev dock lite nervösa när vi upptäckte att ingen av oss hade telefonen med sig, så hon kunde ju inte gärna ringa om det var nåt.
Det fanns inget golv vi gillade så vi fick beställa. Dom sa att det tar 3-4 vardagar att få hem det, men det tror jag när jag ser det ;)


4 kommentarer:

  1. Även här inleddes morgonen tidigt, men så är det städat både ute och inne nu, så resten av helgen kan i gott samvete ägnas åt att slappa ;-D KRAM KRAM!

    SvaraRadera
  2. Gäsp för tidiga morgnar och struliga nätter. Hopps dagen gick bra ändå KRAM. Kul med nytt golv och hoppas det kommer som utlovat, som du säger man vet ju aldrig ;-)

    SvaraRadera
  3. 'Kul att få välja golv! Och är det inte så att vi mammor tycker man sällan synd om ;)

    SvaraRadera