måndag 22 juli 2013

Igår var vi zombies...




I lördags kväll var vi på middag hemma hos den andra tvillingfamiljen tillsammans med en annan kompisfamilj. 6 vuxna och 6 barn i åldrarna från nästan-två-år till nästan-sex-år i en lägenhet...  Snacka om att ljudnivån var på topp haha :)
Det blev ganska sent jämfört med våra vanliga dagar och vi var hemma vid halv ett... Då var barnen fortfarande vakna... Tro inte att dom sov längre på söndagsmorgonen för det... Nejdå, upp med tuppen som vanligt... Jag försökte vila ett par gånger under dagen men lyckades inte somna och inte ens lite poolhäng lyckades få mig piggare... Så hela dagen igår blev liksom bara som ett töcken...
Idag känns det helt normalt igen. Varmt som bara den, men det är väl smällar man får ta så här års ;)


3 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Och jag älskar när man träffar nära och kära och den där underbara ljudnivån som blir när alla är glada och alla vill höras :)

    Haha, ja det blir MASSOR med kläder. Ändå har jag inte börjat rensa bort något av Ingrids kläder än. Förutom några enstaka plagg i strl 50 som hon vuxit ur. Däremot har jag sparat MASSOR efter grabbarna. Det är nackdelen med en hel lagård att fylla ;) Men nu är det rensat, "bara" leksakerna kvar att sortera ... pust!

    SvaraRadera
  2. känner igen känslan av zombie, nör vi varit och hälsat på eller kalasat med alla barnen plus deras 7 kusiner ;)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder. Alltid kul att umgås med andra familjer. Trots ljudnivå!
    Vi var själva 12 stycken hemma hos oss igår. 8 barn och 4 vuxna ;-) Och ja hög ljudnivå, men roligt har dem :-D

    SvaraRadera