onsdag 17 juli 2013

Plask, plask


Här har vi varit allt annat än aktiva dom senaste dagarna... Den där riktiga värmen, den som gör att all energi försvinner, har kommit och vi har mest latat oss... Eftersom vi inte haft tillfälle att gå till poolen har vi roat oss med att plaska lite i mindre baljor här hemma.
Att gå till poolen ensam med tjejerna känns inte som någon bra idé eftersom det inte finns någon "barnhörna" där dom kan sitta på rumpan och plaska. Man måste antingen hålla dom i famnen eller sätta dom i dom där flytgrejerna som jag inte litar riktigt på att dom inte välter...

Jag hoppas att det blir en tur dit i morgon eftermidag... Idag har Skorpan gymnastik ganska sent, så när vi kommer hem därifrån är det i princip redan kväller...


3 kommentarer:

  1. Tack så mycket! :)

    Mysigt att sitta ute och plaska lite, när dom är så pass små behövs inte poolen ännu, det räcker gott och väl med lite plasklek :)

    SvaraRadera
  2. Ser mysigt ut. Vill också ut i solen och plaska i vatten...

    SvaraRadera
  3. Jag älskar att bada hoppas vi kan besöka både poolen och havet när jag kommer. Men med min vanliga otur kommer det väl att spöregna hela veckan. Jag minns hur det var sist jag hälsade på dig. Hoppas Ida har tur med dig ;-)

    SvaraRadera