måndag 27 januari 2014

Fint besök



I lördags hade vi goda vänner på middag. Det var så mysigt. Jag vet inte när vi senast bara kunde sitta ner och prata utan avbrott, så som vi kunde göra när barnen hade gått och lagt sig!
K hade stickat världens mest underbara mössor till barnen, cupcake-mössor! Hur söta som helst. Synd att Matilde hatar alla mössor, oavsett hur fina dom är....
Jag pratade med barnens neuro-läkare om blodproverna i helgen också. Claras medicindos är nu höjd, men vi ska ta nya prover inom kort för att se så att det räcker. (Hon vill helst inte höja för mycket om det inte behövs), dom andra värdena var hon inte alls oroad över... Sa att antagligen har hon haft någon slags infektion i kroppen..
Vi har hur som helst tid bokat där på onsdag för att göra EEG, så då får vi prata lite mera.

Idag är det gymnastik på eftermiddagen.... Gillar inte riktigt tiden vi har på måndagar, för det är mitt i eftermiddagsvilan och jag måste alltid väcka dom för att åka dit...

Det är stjärnklart nu på morgonen, men det verkar blåsa en hel del, så vi får väl se vad vi hittar på under förmiddagen.



5 kommentarer:

  1. Men åhh, helt UNDERBARA mössor! Önskar att jag också kunde sticka ... eller hade tålamodet att lära mig ;)
    Hoppas ni får en fin start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen söt mössa!
    Hoppas att ni får en bra dag och att gymnastiken ändå gör någon nytta så att tjejerna sover gott inatt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Naw.... Så sött <3
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med besök av vänner och kunna prata i lugn och ro. Söta mössor med.

    SvaraRadera
  5. Underbara mössor!!! Hade gärna haft en i vuxenstorlek *fniss* Önskar er en fin tisdag <3

    SvaraRadera