fredag 7 juni 2013

Flitiga mamman

En bild tagen för nästan exakt ett år sedan när min mamma var här och hälsade på (hon bor i  Thailand så hon kommer inte så ofta). Kolla in sumobrottaren Skorpan till vänster hahaha :)

Den här mamman har varit så flitig dom senaste dagarna att hon inte tagit ett endaste foto, så ni får nöja er med en gammal bild :)
Igår var det folk här i stort sett hela dagen, dessutom passade jag på att baka bröd och laga lite olika maträtter av grönsaker som svärfar kom förbi med. Utöver det så har Peppe jobbat sent varenda dag den här veckan också, och jag känner att jag inte hinner med nånting alls när jag är ensam med tjejerna fram till 7-tiden på kvällarna... Det passade ju bra då att ha besök igår som kunde roa tjejerna så att jag fick lite gjort, men oj så trött jag var sen på kvällen... Gick och lade mig fastän hela köket var belamrat med disk...
Idag när jag kom tillbaka från gymnastiken med Skorpan hade farmor varit snäll och diskat :)




3 kommentarer:

  1. Men åååå en mamma i Thailand, jag hade dött!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med... åhh Thailand! Mina föräldrar har hus där, vart i Thai bor hon :)?

    SvaraRadera