måndag 17 juni 2013

Lite morgonkaos piggar upp...


Den här söta lilla damen började dagen med att kaskadspy upp hela sin morgonflaska över hela sig, hela mamman, halva soffan och en bra bit av köksgolvet... Tur att pappan jobbar 500 m bort så att han kunde komma till undsättning där vi stod och droppade... Pappan tog hand om Skorpan och jag fick gå och duscha av mig och byta kläder.... Nu har hon fått en ny flaska för en stund sen och det verkar få stanna kvar i magen, så det var förhoppningsvis något tillfälligt...

Jag räknar med mer kaos i eftermiddag när vi ska på fysioterapin... Loppans terapeut har gått på semester så hon kommer att få en ersättare... Det är samma tjej som hoppade in under semestrarna förra året, men jag undrar om Loppan känner igen henne nu, hon var ju så liten förra sommaren... Blir hon inte hysterisk för att det är en "ny" människa lär hon väl testa gränserna rätt hårt...


5 kommentarer:

  1. Spännande dag du verkar få...

    SvaraRadera
  2. Puhhh vilken start på dagen och veckan, kan liksom bara bli bättre ;-D

    SvaraRadera
  3. Men lilla gumman då och stackars dig som fick allt över dig. Skönt att det bara blev en omgång och sen inget mer.

    SvaraRadera
  4. Tur att det bara var något tillfälligt, kaskadspyor är ju inte speciellt kul. Hua! :) Hoppas fysioterapin gick bra idag!

    SvaraRadera
  5. Tack snälla!
    Åh så glad jag blir!!

    Men usch hoppas hon klarar sig undan från fler kaskadspyor och att ni andra slipper sånt!

    SvaraRadera