tisdag 11 juni 2013

Tjejer är mer stillsamma?

Visst har ni hört det förr? Att tjejer är mer stillsamma än killar? Antingen är det inte sant eller så är det nåt fel på mina tjejer för här går det allt annat än stillsamt till när dom leker tillsammans...  ;)







Det hela slutade med gråt och tandagnisslan när Skorpan tjongade den här rätt i ansiktet på Loppan... Rätt hårt också...

Den kalla gelépåsen kommer antagligen att få arbeta mer och mer framöver... Det dröjer säkert inte länge innan vi får sätta på plåster för första gången heller (plåster för blodprovstagning och sprutor undantagna, för såna har vi ju använt ett och annat...)




4 kommentarer:

  1. Jaa du mina tjejjer var stillsamma likaså grabben hihi...
    Men ett Aj,aj Hjärta med ris i gav jag mitt ena barnbarn & det är kanon att antingen värma eller kyla/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där från mina fajter med syrrorna. Antingen var vi macho, eller så kan tjejer också slåss... ;)

    Vad gäller kylpåse i frysen; ta en 1-liters fryspåse & fyll med några dl vetemjöl istället; snällare kyla, och mer "formbar".

    SvaraRadera
  3. Haha, kan tänka mig att tjejer också kan ;)

    SvaraRadera
  4. Jo den otdspråket har man hört, stämmer inte allt till våran tjej heller.

    SvaraRadera