söndag 2 juni 2013

Uteplatsen

I morse

Nu

I morse

Nu

Hann inte alls så långt som jag hade tänkt mig med att göra i ordning ute, som vanligt... Jag har alltid en massa saker jag tror att jag ska hinna med när jag vaknar på morgonen, och har jag tur har jag hunnit med hälften när det är dags att gå till sängs. Nån som känner igen det? ;)

Utemöblerna ska bytas ut snarast möjligt, dom ser bedrövliga ut... Jag har skrubbat och skrubbat men dom ser ändå lite smutsiga ut... Vi kom fram till att dom antagligen är ungefär 10 år gamla, och vissa vintrar (som i år) har dom blivit kvar ute...
En fot ska införskaffas till parasollet (vi fick det av besökare för nåt år sedan som köpt det för att ha på stranden och sen inte orkade släpa det med sig hem).
Lite fina blommor ska också införskaffas, så att det blir lite mysigare... och dynor, fast det kanske är lika bra att vänta med det tills vi köper nya möbler förstås...
Den där väggen ska målas om också... ser bedrövlig ut den med...





3 kommentarer:

  1. Tack så mycket!! :)

    Ser jätte mysigt ut, gillar detaljen med krukan som står på stubben(?)!

    SvaraRadera
  2. Vad kul med bilder på hur ni har det i er omgivning:)
    Älskar bilder i bloggar:)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är coolt med tuppen och hönan som traskar runt på morgonbilden! :D

    SvaraRadera