lördag 1 juni 2013

Jag planerar...


... att gå lite tidigare till Peppes chef och försöka få till lite fina bilder på tjejerna i trädgården ( i en annan del än där dom håller på och förbereder för bröllopet) när jag ändå ska dit och ha barnen med mig. Det är inte ofta jag lyckas få till fina bilder på båda tillsammans. 
Ska alldeles strax fixa lite eftermiddagsmat till dom och sen går vi.

Jag hade tänkt att vi skulle gått en promenad i förmiddags, men Skorpan somnade och sov ända till lunch. Strax efter lunch somnade Loppan och hon sover fortfarande...  Det blir inte alltid som man tänkt sig :)



3 kommentarer:

  1. Nä,inte alltid somman tänkt sig hihi
    Så sött foto/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Inte när man har två, jag har bara en liten med rutiner som ändras kors och tvärs :)

    SvaraRadera