tisdag 4 juni 2013

Inte så interessant...





Förra veckan när jag och Loppan var i leksaksaffären så hittade jag en slags play-doh som enligt förpackningen är helt naturlig, så jag köpte en burk för att testa. Det var ju tur att jag inte köpte hela kitet med alla färger, för det var inte superintressant om man säger så...
Skorpan satt i och för sig en stund och pillade med "leran", men det var inte kul någon lång stund.... Loppan tyckte nog mest det var lite otäckt och slängde hela tiden ner klumpen på golvet...

Nåja, om jag försluter burken väl så kanske det håller några månader och kan tas fram igen lite längre fram. Skulle den torka är det inte hela världen heller i och för sig, för den var inte särskilt dyr...




2 kommentarer:

  1. Dom är ju för söta! Det är så roligt att se när dom testar nya saker :-)

    Angående hårbanden så är Alma och Stina praktiskt taget födda med hårband eller mössor så kanske därför dom låter dom sitta kvar, men vissa dagar sitter dom bara en liten stund :-)

    kram

    SvaraRadera
  2. Roligt det där att man aldrig riktigt vet vilka leksaker som ska gå hem! Med en sjuåring och en tvååring så är det också svårt för plötsligt vill den lille leka med samma saker som syrran.. Och plötsligt tycker sjuåringen att det är roligt att leka med Lego duplo eller tågbanan som aldrig varit intressant tidigare :-)
    Hoppas att ni har en bra dag!

    SvaraRadera