fredag 29 augusti 2014

Inte så lätt...


Godmorgon!
Idag ska vi på gymnastik igen... Sen är vi lediga i två dagar... En tur till mataffären i eftermiddag och sen middag hemma hos den andra tvillingfamiljen blir det också.

Däremellan vore det bra om jag hann tvätta och städa lite också.... ;)

Jag har börjat kolla runt lite både efter logoped till Matilde och ett alternativ till fysioterapin... Pratade med en bekant som är fysioterapeut men bara för vuxna och han tipsade om att det finns en sådan som ska vara duktig som arbetar ihop med kyrkan, så jag får väl ta mig dit någon dag snart och prata med henne och se hur det verkar.

Tyvärr så är det jättesvårt att hitta olika företag och sånt via internet här. Det är väldigt få som ens finns med på internet, så det är nästan tvunget att man har kontakter som känner till vad som finns för att kunna hitta något. Jag hittade en privat logoped som jag ringde till för att ta reda på priser och så, men sen pratade jag med den andra tvillingmamman och hon hade för sig att hon hade hört något negativt om henne.... Hon skulle prata med sin svärfar dock som varit barnläkare här i byn i en herrans massa år, så får vi se om han kan rekommendera någon bra.



2 kommentarer:

  1. Kikar in en snabbis för att önska er en fin helg <3 KRAM

    SvaraRadera
  2. I Sverige ser alla till att finnas med på nätet så här hittar man det mesta på nolltid. Sedan gäller det bara att vederbörande tar emot nya patienter. Det är tyvärr inte så vanligt... Hoppas du hittar någon bra.

    SvaraRadera