lördag 2 augusti 2014

Tidig lördagsmorgon


Jag trodde i min enfald att barnen skulle sova lite längre idag, eftersom dom kom i säng ganska sent igår... Men icke då! Clara vaknade kl 6 och var på gott humör... Låg och babblade för sig själv när jag gick in för att hämta henne.
Matilde vaknade en halvtimme senare gråtandes... När jag tog bort nappen såg jag att hon blött lite från munnen igen, men jag får såklart inte titta, så jag vet inte om hon har nån tand på gång eller om det "bara" är lite inflammerat någonstans...

Igår kväll skurade jag hela terassen och började möblera lite med barnens saker, så idag kan vi vara ute och leka lite nu på morgonen innan det blir för varmt. Det var 23 grader redan kl 6 i morse...

I eftermiddag ska vi flytta en möbel och sen hoppas jag att jag hinner städa lite på övervåningen. Vi får ju fint besök snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar