torsdag 2 maj 2013

En ganska vanlig torsdag...


Snart kommer barnens farmor. Hon ska vara med Clara medans jag och Matilde åker till fysioterapin... Jag tror att Matilde tycker det är ganska kul där, fast ibland blir hon arg på sin sjukgymnast Francesca, när hon inte får göra som hon vill. Francesca har uppenbarligen bättre pli på ungen än vad jag har... För när hon blir arg på Francesca säger hon inget... Surar bara... Här hemma hörs det rätt tydligt om lilla damen är missnöjd... ;)

I eftermiddag tror jag att bästa Karin och Ciccino kommer och hälsar på. Då blir det en massa bus och lek.

Det blev ganska varmt ute nästan över natten igår, så jag tänkte att jag skulle byta till det lättare täcket i sängen. Det visade sig dock att vi tydligen aldrig bytte från det lättare täcket till det varmare täcket i höstas... För det var vintertäcket som låg instoppat längst in i en garderob... Det har tydligen inte varit så värst kallt i sovrummet i år... :)

2 kommentarer: