söndag 19 maj 2013

Från sjukstugan inget nytt...

En ganska tagen Loppa, fast lite bus med faster orkar man alltid...

Skorpan verkar ta det mindre hårt än Loppan...

Hej svejs från snorlandet... Jag tror vi har avverkat en eller två mindre skogar i pappersnäsdukar bara på oss vuxna dom här dagarna... Barnen fräser ju inte ännu så där är det saltlösning och pipett som gäller fortfarande... Det blir några gånger om dagen kan jag säga. Inte särskilt poppis, men vad göra liksom...

Jag tappade rösten igår och har fortfarande inte hittat igen den. Mannen tycker säkert det är jätteskönt... Fast hosta kan jag och det gjorde jag hela natten, så där fick han igen lite för tystnaden under dagen ;) Vid fyrasnåret i morse fick jag nog och gick upp och gjorde mig en stor kopp te med massor av honung, sen fick jag faktiskt sova några timmar.

Tjejerna är inte särskilt pigga, men verkar inte jättesjuka heller, även om dom också har en hel del hosta och sover lite mer än vanligt... 




2 kommentarer:

  1. Usch, det verkar ju inte roligt alls som ni har det nu. :( Krya på er!

    SvaraRadera