söndag 12 maj 2013

Jag skulle bara...



... åka och handla lite mat... På vägen till mataffären finns en stor skobutik, så jag svängde in där för att kolla om dom hade dom där skorna som vi ska köpa till tjejerna. Det hade dom inte, men jag tänkte att ett par billiga slit-och-släng sandaler ju kunde vara bra att ha när vi tex ska till stranden eller så, så att dom dyra skorna inte blir förstörda med en gång. Bra tänkt va?
Sen åkte jag vidare till det lilla köpcentret som förutom matbutiken har 4 andra butiker.. Där finns en liten skobutik, så jag kollade så klart där också. Dom hade nästan inga barnskor alls, men dom hade en snygg väska, och det passade ju bra eftersom blixtlåset gått sönder på den jag har.
Inne i matbutiken finns en liten avdelning med barnkläder. När jag gick förbi där hoppade varsin söt, blommig sjalett ner i kundvagnen. Alldeles av sig själva faktiskt.... ;)





3 kommentarer:

  1. Hihi ja ibland "hoppas" saker i av sig själv faktiskt ;)
    Sött du shoppat/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Ha ha så skönt att höra att fler blir utsatta för sådana komplotter å kommer hem med lite mer än man kanske tänkt ;-D KRAM

    SvaraRadera
  3. Skitkonstigt med prylar som bara hoppar ner av sig själva i kundvagnar på det där viset...

    SvaraRadera