onsdag 22 maj 2013

Operation röja


Godmorgon,
det finns hopp om livet. Jag kan andas genom näsan igen (känns fantastiskt) och barnen verkar vara piggare. En och annan hostattack under natten, men inte tillräckligt för att dom skulle vakna av det. Man ska väl inte ropa hej, men det känns positivt idag i alla fall :)
Det finns massor, massor, massor att ta tag i här... Ni vet hur det blir när man är sjuk... allt samlas på hög liksom...
Men först stora mängder te och lite bloggsurf medans barnen tittar på Disney junior en stund...

14 kommentarer:

  1. jag vet precis hur det är, det räcker man är dålig några dagar så är allt en enda röra.

    Men krya på er och hoppas det fortsätter gå åt rätt håll :)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det går åt rätt håll!

    Ja, det är först när man blir sjuk som man ser hur mycket man faktiskt plockar och städar på dagarna! Hoppas att det fortsätter att gå åt rätt håll nu!

    SvaraRadera
  3. Tack och lov för att det finns barnkanaler ;-)Hoppas ni snart är helt pigga och krya.

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att höra att det går åt rätt håll för det är så jobbigt att se sina små sjuka. Och själv tar det på krafterna också så jag förstår att du har massor som ligger efter . Men ta det lugnt bara för du hinner nog ta igen :)
    Kan trösta dig med att det är likadant här även om jag inte har sjukdom i huset .

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det man inte hinner idag kanske man hinner imorgon... Kanske... ;)

      Radera
  5. Jag vet inte jag... hemma hos mig samlas det på hög fastän jag inte är sjuk! Märkligt!

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att hitta denna blogg. Intressant att läsa om dina fina flickor och er vardag. Det gör mig glad att tjejerna mestadels mår bra nu trots den tuffa starten i livet. Jag vet själv hur det är med alla dessa läkarbesök då jag varit sjuk i flera år. Ta hand om er allihopa!

    SvaraRadera
  7. Guuud så skönt! Håller tummarna att det håller i sig nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteskönt! Hoppas nu det är helt bra imorgon :)

      Radera
  8. Vad skönt att det är bättre, jobbigt med sjuka barn och ännu jobbigare när man själv inte är kry! Visst är det jobbigt att saker läggs på hög bara för man måste vila någon dag! Phu!
    Krya på er<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är rätt jobbigt, men nu verkar det mer eller mindre vara över för den här gången :)

      Radera