onsdag 22 maj 2013

Om det blev mycket gjort?


Nääee, det kan man väl inte med bästa vilja påstå... Förmiddagen bara försvann mellan matningar, blöjbyten, frukost och besök av farfar... Sen var det dags att fixa lunch till oss vuxna och sen somnade båda barnen så då gick jag också och lade mig... Klockan 4 vaknade jag av att Skorpan stod i sin säng och hojtade... Klockan 4! Vi hade sovit i TRE timmar! Nåja, det var väl behövligt antar jag...
Under eftermiddagen har jag vikt en massa tvätt och bytt lakan i vår säng... duschat och ätit middag... och så försvann den här dagen också...

1 kommentar:

  1. Vad skönt det låter med tre timmars siesta. Jag är riktigt dålig på att sova när lillprinsen gör det, då vill jag ju läsa, blogga, kolla teve, etc. Men ibland får vi till det och somnar på soffan tillsammans en stund. Himla skönt!

    SvaraRadera