onsdag 29 maj 2013

Imorgon kanske?


Igår ringde killen från butiken där vi beställt barnvagnen och sa att den kommer att leveraras imorgon (torsdag)... Vi får väl se...

Vi hade en lugn, skön dag igår då vi inte gjorde något speciellt alls. Barnens ena gudmor var här några timmar på eftermiddagen och på kvällen kom fastern lagom till tjejernas middag och sen var det bus och stoj en bra stund.
Idag är det fysioterapi för Skorpan och farmor kommer och passar Loppan under tiden.  Resten av dagen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... För mig finns det ju alltid att göra med disk, tvätt och sånt, men jag stressar inte med det ;)



8 kommentarer:

  1. Hoppas att du får eran vagn i dag . är ju tråkigt att gå och vänta .
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, varför brådska med så trista saker, de lär ju inte försvinna av sig själv i alla fall. Synd det! ;)

    SvaraRadera
  3. Duktigt av dig att inte stressa på allt trist hemarbete, något jag skulle kunna lära från. Håller tummarna för vagnen.

    SvaraRadera
  4. Helt rätt att inte stressa med sånt... blir ju knappst bättre av det! Håller tummarna för att vagnen kommer imorgon... ;)


    Testa! Tycker att den salvan är bäst hittills iaf

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Kika in på min blogg :) Du har vunnit i min tävling! Grattis!

    SvaraRadera
  6. Håller lite tummar nu då:)

    SvaraRadera
  7. Skönt att inte ha ngt bestämt alltid, bara få vara!
    Kramen

    SvaraRadera
  8. Då får vi hoppas den dyker upp, vore ju på tiden :)

    SvaraRadera